فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

فاطمه سادات ضربان زندگیمون

یه تشکر کافیه؟؟؟

1394/6/1 1:06
537 بازدید
اشتراک گذاری

سر کلاس کلاس نشسته بودم یه موضوعی تو کلاس پیش اومد داشتیم در موردش با بچه ها بحث میکردیم

یکی از شاگردهام گفت که اونروز که فهمیدم دخترتون رو بیمارستان بستری کردن

برای فاطمه سادات نذر کردم که خوب بشه و همون موقع زد زیر گریه

من مونده بودم چی کار کنم یه لحظه سکوت کردم دختر خوبیه ولی درونش رو تازه شناختم

نمیدونستم چی باید بگم

به نظرتون یه تشکر برای این دختر خانم کافیه یا...

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مریم مامان دونه برفی
1 شهریور 94 9:20
سلام .. چه جالب دستشون درد نکنه براش دعا کنید.
همراه رایانه
1 شهریور 94 18:24
با سلام همراه رایانه مرکز پاسخگویی به مشکلات کامپیوتر وموبایل به صورت شبانه روزی،حتی روزهای تعطیل تلفن تماس9099070345 Poshtyban.ir
انا
1 شهریور 94 22:56
سلام وبلاگ خوبی داری ازت خواهش میکنم به وبلاگ من که موضوع اصلیش طنزه هم سر بزن نام وبلاگ : بخند شاد شی www. bekhandshadshi.blogfa.com