فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

فاطمه سادات ضربان زندگیمون

این کاراتو موقع شیرخوردن خیلی دوست دارم

1394/9/11 23:00
438 بازدید
اشتراک گذاری

 

tumblr_inline_mg17qnta8m1qdlkygاول که شیر میخوای میای پیش منو دستات رو میذاری رو سینه خودت، با اشاره و با اون زبون شیرینت میگی "جیر"

tumblr_inline_mg17qnta8m1qdlkygوقتی میخوای شیر بخوری دستت رو میکنی زیر تنم

اگه هم نتونی این کار رو بکنی همینطور که داری شیر میخوری صدای غر زدنت بلند میشه که چرا نمیتونی دستت رو بذاری زیر من

tumblr_inline_mg17qnta8m1qdlkygموقع شیر دادن به تو مثل عادت همیشگیم دستم رو میذارم زیر سینم اما تازگیا شما از این کار خوشت نمیاد و دستم رو با زور میگیری اونور،بعدم با دست خودت سینم رو میگیری

tumblr_inline_mg17qnta8m1qdlkygبعضی وقتا وسطای شیرخوردنت بلند میشی میگی این یکی "اپو "یعنی تموم شده بعد میگی"در"یعنی درش رو ببند  بعدم میگی از اون یکی سینت بهم شیر بده

tumblr_inline_mg17qnta8m1qdlkygوقتی داری شیر میخوری اگه حال داشته باشم کلی باهات بازی میکنم ،قلقلکت میدم تو هم خیلی از این کارای من خوشت میاد.

tumblr_inline_mg17qnta8m1qdlkygاین روزا خیلی وابسته شیر خوردن شدی

دیگه میخوام کم کم خودم و خودت رو آماده کنم برای از شیر گرفتن.اما برام خیلی سخته از اون جهت که شیر دادن به تو که گلدختر مامانی هستی خیلی شیرینه بعضی وقتا فک میکنم شاید دلم برا شیر دادن به تو تنگ بشه

لحظه هایی که در حال شیرخوردن از شدت عشق تو رو تو بغلم فشار میدادم اما آروم نمیشم و تو یه لبخند میزدی

بدون شک از شیرگرفتن تو خیلی مزیت های دیگه ای برا منو تو داره

اما یه دلتنگی خاصی با خودش داره .رابطه شیر دادن به فرزند یه رابطه ی خاصیه

اما من سعی میکنم همیشه این رابطه رو با همون شدتی که داره خاص نگه دارم

البته یه رابطه خاص بین هرسه تامون

ان شالله

свечи

پسندها (1)

نظرات (2)

هنرمند
24 آذر 94 15:46
كاشكى پنجه من در شب گيسوى پر پيچ تو راهى مى جست چشم من چشمه ى زاينده ى اشك گونه ام بستر رود كاشكى همچو حبابى بر آب در نگاه تو رها مى شدم از بود و نبود ... .................سلام ...............وقت بخیر
مامان فاطمه سادات
پاسخ
ممنون وقت شماهم بخیر
پریسا
25 آذر 94 9:12
سلام موافق تبادل لینک با من هستی با سه تا از وبلاگم یکیش بازدیدش 2500 هست http://eshgohavas.avablog.ir/ http://donyayehaks.avablog.ir/ http://gamgin.avablog.ir/