فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

فاطمه سادات ضربان زندگیمون

مسؤول آب،مسؤول شیر

1394/7/11 2:21
653 بازدید
اشتراک گذاری

گل دختر مامان وقتی میخواد یه کسی رو صدا بزنه میگه "با"

حالا هرکی که میخواد باشه.گاهی وقتا هم که میخواد ناز و عشوه دخترونه انجام بده با یه لحن خاصی همون "با "رو میکشه و خیلی شیرین و خوردنی میشه

دیشب طبق معمول از خواب بیدار شده بودی و صدام میکردی "با"گفتم بله مامان.به خیال اینکه الآن میگی "جیر"یعنی شیر میخوام .اما باز گفتی "با"و دوباره من جوابتو دادم.اندفعه گفتی بابا یعنی منظورت از با ،باباییه بعد که همسری جوابتو داد شما گفتی آآآآآآآ

یعنی آب میخوام.همسری هم لطف کردن و به دستور دختر خانمشون رفتن آب آوردن و شما میل فرمودین

حالا یعنی اگه اینو به من میگفتی نمیشد؟

جالب اینجاست که یه مدتی که گذشت دوباره صدا زدی "با"وقتی گفتم بله مامان

شما فرمودین جیر

یعنی حالا نوبت شماست که به من شیر بدین

خوبه دیگه اینجوری تقسیم کار میکنیم که نه من و بابایی خسته بشیم

و همینطور سرکار خانم هم دوتا مسوؤل داشته باشن برا کارای نصف شبشون

من مسوؤل شیر دادن ،بابایی هم مسوؤل آب.البته این انتصاب به انتخاب خودتون بوده

دوست داریم سرور

پسندها (1)

نظرات (1)

همراه رایانه
11 مهر 94 9:12
همراه رایانه بهترین گزینه حل مشکلات کامپیوتری اگر در مواجه شدن با سخت ترین مشکلات کامپیوتری نیاز به همراهی دارید همراه رایانه بهترین گزینه برای اسان نمودن مشکلات کامپیوتری شماست ، همراه رایانه مرکز پاسخگویی شبانه روزی مشکلات کامپیوتری دارای کارشناسان مجرب در زمینه های نرم افزاری سخت افزاری وموبایل می باشد. تماس از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن 9099070345 www.poshtyban.ir