فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 10 سال و 12 روز سن داره

فاطمه سادات ضربان زندگیمون

یه عرض کوچیک داشتم

1394/4/31 11:42
284 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

میخواستم بگم اگه میشه وقتی بهمون سر میزنین یه نظری هم بذارین آخه من از دیدن نظراتتون خیلی خوشحال میشم.اینجوری میفهمم که به وبلاگم اومدین و مطالبم رو خوندین.

و این برام مهمه.

چندتا از دوستان هم هستن که دیگه وبشون برام باز نمیشه فک کنم باید حذفشون کنم

نمدونم برا چی اینجوری میشه

خلاصه اینکه دوست دارم باهم دیگه تا آخر دوست بمونیم و این دوستی کم رنگ نشه

顔気持ち*゜ のデコメ絵文字

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان افسانه
31 تیر 94 12:34
سلام دوست گلم خیلی هم.خوشحال میشم که دوستی مثل شما داشته باشم من تا جایی که وقت کنمو به وب دوستان سر بزنم بدون نظر نمیرم
مامان مبینا
1 مرداد 94 17:19
من ک عااااااااااااااشقتم فاطمه جونی هر موقع ک وقت کنم میام وبتون و کامنتم میذارم