فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 10 سال و 11 روز سن داره

فاطمه سادات ضربان زندگیمون

مراقبت یکسالگیت و واکسنت

1394/2/23 11:17
201 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه 15 اردیبهشت وقتی از دانشگاه برگشتم اومدم دنبالت و بردمت مرکز بهداشت

برا مراقبت یکسالگیت آخ که من اونروز چقدر به خاطر وزنت حرص خوردم آخه عزیزم از 9ماهگیت منحنی رشدت مستقیم داره میره جلو و بالا نمیره اینجوری ------------

وزن یکسالگیت 900/8

اون خانومه که کارات رو انجام میداد گفت خیلی کمه برا همین منو فرستاد اتاق تغذیه تا راهنماییم کنه.خودم به خودم دلداری میدم و میگم این وزن کم شاید به خاطر فعالیت زیادته آخه جیگر مامان تقریبا یه ماهه که راه میره

بعدم میگم ان شالله که تنت سالم باشه و مریض نشی...

مراقبت بعدیت رو هم به خاطر وزن کمت ویژه زد و گفت یک ماه دیگه باید برم پیشش

برا واکسنت هم  گفت که باید دوشنبه هفته بعد برم

دوشنبه صبح من نرفتم دانشگاه صبر کردم تا بیدار بشی .بعد آمادت کردم و رفتیم برا واکسنت

اول که رفتیم داخل اتاق با تعجب نگاه میکردی وقتی هم آستینت رو بالا زدم و آقاهه الکل میمالید شما فقط نگاه میکردی

تا اینکه سوزنه یه بوس کوچولو به شما زد ...

صدای شما هم بلند شد وگریــــــــــــه

ولی بعداز چند یه دقیقه آروم شدی

الآنم که دارم مینویسم شما خوابیدین و زیاد حالت خوش نیشت آخه آبریزش بینی داری  و فکر کنم یه کم سرماخوردی

دو شبه که شبا بی قراری میکنی و خواب راحت رو از من و بابایی گرفتی خواب

مخصوصا دیشب که کلی گریه میکردی نمیدونم چرا

گاهی وقتا با خودم فکر میکنم کاش زودتر بزرگ بشی و بتونی حرف بزنی اونوقت اگر هم خدایی نکرده ناراحتی داشته باشی راحت بهم میگی

ولی بازم  از الآن دلم واسه این روزها تنگ میشه لحظه هایی که یه چیز جدید یاد میگیری و من و بابایی رو کلی ذوق زده میکنی  خیلی شیرینه خیلی...

دوست دارم مامانممحبت

 

پسندها (2)

نظرات (13)

مامان افسانه
23 اردیبهشت 94 23:42
گل نازم تولدتت مبارک الهی همیشه موفقو سعادتمند باشی دوست خوبم سعی کن وعده های غذایی شو زیاد کنی و همش غذای جامد بدی سیب زمین اب پز یا بعضی وقتا سرخ کرده خیلی خوبه سیب زمیی زود وزنو بالا میبره
مریم مامان دونه برفی
24 اردیبهشت 94 10:52
سلام عزیزم حق دارین این روزها همش شیرینه بایدقدرشوو دونست.
مامان بهار
24 اردیبهشت 94 12:07
ان شاءالله تن فاطمه سادات سلامت باشه... زودی خوب بشه و دل مامانشو اروم کنه...
♥♥ مه آ سا ♥♥
25 اردیبهشت 94 0:11
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•* سلام دوست عزیزم امیدوارم همیشه موفق باشی و شـاد و همیشه ایشاالله در حال گردش و خوش گذرونی باشی منم آپـــــــــــــم با موضوع گردش لطفا بهم سر بزن و برام نظر بدید
مامان ندا
26 اردیبهشت 94 13:39
تولد مبارک عزیزمممممممم...نگران نباش مامان مهربونم منم دقیقا مثل شمام همش حرص وزنش رو میخورم ولی یاسمین هم مثل فاطمه جووون خیلی شیطونه واسه همین وزن گیری درستی نداره ...سالم باشن همینشم شکر داره
مامان الیار
27 اردیبهشت 94 9:35
مامانی نگران نباش الیار هم وزنش پایینه اونم 9کیلو بود بچه ها تو این ماهها کم وزن می گیرن اخه فعالیتشون زیاده.مهم سلامتیشونه.
مامان فاطمه سادات
پاسخ
آره عزیزم منم همش خرفم همینه ولی باز شیطون منو گول میزنه
ترنم
27 اردیبهشت 94 9:36
سلام عزیزم خوبی؟ امتحانا دارن شروع میشن خودتو آماده کردی با این شیطون میزاره درس بخونی؟ عزیزم نگران وزن فاطمه جون نباش وزن میگیره ایشاله ببینم قطره آهن و مولتی و آ د رو بهش میدی؟ اگه نه یه پیشنهاد برات دارم من خارجیشو گرفتم خیلی خوبه ااشتها بچه خیلی خوب میشه خواستی بگیر بهش بده هم مولتی هم آد هم آهن ایشاله وزن میگیره
مامان فاطمه سادات
پاسخ
ممنون از راهنماییت گلم راست میگی امتحانات نزدیکه امیدوارم که فاطمه سادات با هام همکاری کنه
مامان حديث
30 اردیبهشت 94 12:48
راستی مگه فاطمه جان هم اون مدلی میشینه حدیث مدلای مختلف میشینه حالت درست نشستن رو هم داره ولی موقعی که داره چهار دست و پا میره وقتی بخواد وایسه اونطوری توقف میکنه یا وقتی موقع تاتی تاتی کردن میشینهاوایل یه کم نگران بودم ولی حالا که راه میره نه سعی میکنم نگران نشم ان شاا... که چیزی نیس شمام زیاد نگران نباش
♥♥ مه آ سا ♥♥
31 اردیبهشت 94 2:32
عزیزم ایشاالله فاطمه سادات جونم سلامت باشه من آپم لطفا بهم سر بزن و برام نظر بده دوستت دارم
مامان مبینا
2 خرداد 94 16:55
مامان خانم سلام بازم تولد فاطمه سادات خوشمل مبارک مبینای ما هم وزنش خیلی کمه موقع تولد یک سالگیش 9کیلو بود والان ک یک سال و7ماه داره 9 کیلو 500گرمه البته دیگه داشت 10 کیلو میشد ک اون سرما خوردگی بدجنس یک هفته پیش تقریبا 500گرم از وزنشو کم کرد ایشالله هم مبینا وهم فاطمه جون تنشون سالم باشه ایشالله ب وقتش تپل هم میشن
مامان میم
4 خرداد 94 1:40
نمیدانم چقدر از زمانی که این دوره ی حرص و جوش سر وزن را سر گذرانده ام میگذرد ولی این را میدانم که هنوز هم ادامه دارد ... پس خدا قوت مادر
**مامان ایلیار**
6 خرداد 94 13:47
سلام به همه دوست جونهای نی نی وبلاگی مون، ایلیار کوچولو در مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده، اگه براتون مقدور بود لطف کنید عدد 103 را به سامانه 1000891010 پیامک کنید. پیشاپیش خیلی خیلی ازتون ممنونیم. از طرف ایلی پسر و مامانش
مامان عفیفه
29 خرداد 94 2:59
سلام.نگران نباشین دخترمن ماهها توی8کیلوموند.الان تازه9کیلوروردکرده
مامان فاطمه سادات
پاسخ
ممنون عزیزم