فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 10 سال و 11 روز سن داره

فاطمه سادات ضربان زندگیمون

عکسای جیگر مامان

1393/10/30 10:43
499 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلااااااااااااااااااام

من اومدم با کلی عکس جذاب...

 

http://zibasaz.niniweblog.com/

خب اول از همه میخوام عکس سوغات مادرجون رو بذارم

همه ی عمرم

همه ی عمرمی

اینم یه عکس با کلاه فاطمه زهرا

همه ی عمرمی

تو این لباس خیلی ماه میشی عزیز دلم

همه ی عمرمی

تاب تاب ناناسی خدا منو نندازی...

همه ی عمرمی

همه ی عمرمی

وقتی بابایی تابت رو نصب میکرد شما سوار رورواکت بودی منم داشتم کارای خونه رو انجام میدادم یه کم که گذشت  نشستم تا استراحت کنم یه دفعه دیدم یه چیز نارنجی رنگ تو دهنته خوب که دقت کردم دیدم تیغه چاقو رو کردی تو دهنت.اون لحظه نمیدونی چه حالی داشتم تا بیام پیشت و اونو ازت بگیرم چندتا یا امیرالمومنین گفتم که خودش حفظت کنه و دهنت رو نبری.که واقعا هم حافظت کس دیگه ای بود وگرنه معلوم نبود چی میشد

یه عکس هم ازش گرفتم که یادگاری داشته باشم تا یادم بمونه بیشتر مراقبت باشم و وقتی بزگ شدی بهت نشون بدم

همه ی عمرمی

فاطمه خانم داخل جعبه تابش

همه ی عمرمی

همه ی عمرمی

همه ی عمرمی

همه ی عمرمی

آخر سر هم با بابایی کلی ماشین بازی کردین

همه ی عمرمی

خوب به این عکس نگاه کن ببین متوجه یه چیز غیر عادی میشی یا نه...

همه ی عمرمی

لباست رو سر و ته تنت کردم یعنی درست برعکس.

از بس تکون میخوری آخه خیلی از اینکه لباست رو تنت کنم خوشت نمیاد

فاطمه سادات بعد از خوردن قرمه سبزی.البته یه کم...

همه ی عمرمی

دخترم سردش شده

همه ی عمرمی

این کارا رو بابایی میکنه..

اولین باری که چهار دست و پا رفتی به خاطر اسباب بازی امیررضا پسر عمت بود

همه ی عمرمی

البته هنوزم خوب نمیری

فاطمه سادات  و دختر عمو نازش که اونم اسمش فاطمه ساداته .خیلیها از شباهت بین شما دوتا میگن...

همه ی عمرمی

راستی یه سوال دارم .من به یه مشکل برخوردم اونم اینکه چندوقتیه فاطمه سادات مدفوعش رو نمیکنه در واقع میشه گفت یبوست داره وقتی هم میخواد مدفوع کنه گاهی اوقات بغض میکنه

چی کار کنم؟؟؟؟؟؟

                                                                    

 

پسندها (5)

نظرات (13)

Kosar
30 دی 93 17:42
الهی چه خوشمل ونازه
مامان مبینا
30 دی 93 23:29
من میخوام بخورمش با اون چشمای معصومش بوووووووس
مامان مبینا
30 دی 93 23:30
خاله پیراهنت خیلی خوشمله دست مامان یزرگ درد نکنه مبارکت باشه عسلی
ترنم
1 بهمن 93 10:28
رنگ سبز چقدر بهش میاد ماشاله دختر خدا بهتون رحم کرده بیشتر مواظب باشین عکساش خیلی قشنگه
مامان فاطمه سادات
پاسخ
آره کلا رنگ سبز خیلی بهش میاد
افسانه
1 بهمن 93 15:44
سلام عزیزم . خوبی ؟ دستشون درد نکنه واسه سوغاتی های زیبا ! چقدر به فاطمه سادات جونم میومد لباسش ! ماشالله وای ! خیلی ترسیدم موضوع چاقو رو تعریف کردی ! خدا رحم کرد ایشالله که خدا همیشه حافظ و نگهدار سادات کوچولوی ما باشه براش اسفند دود کن مامانش . ماشالله هزار ماشالله خیلی شیرین شده دخمل بوسسسسسسسسسسسسسس
مامان فاطمه سادات
پاسخ
ممنون گلم
مامان مبینا
2 بهمن 93 14:49
مامان الیار
2 بهمن 93 15:49
عزیزم سوغاتیات مبارک چقدر هم لباس سبز به خوشگل خاله میاد. مامانی براش اسپند دود کن. خدا رو شکر چاقو دست فاطمه جون رو نبریده. واقعا خدا رحم کرده. مامانی بیشتر مواظبش باش.
مامان مبینا
4 بهمن 93 19:20
فاطمه جونی خوبه؟مامان خانم خودت خوبی؟ بووووووس عسلی خاله
مامان مبینا
5 بهمن 93 18:17
بووووووووووس جیگمل خاله
مامان اعظم
5 بهمن 93 23:24
وای خدا چقدر ناز شدی خاله....ای جانم....
مامان بهار
9 بهمن 93 12:17
فکر کنم دیگه برای فاطمه جون که ماشاءالله خانم شده برای خودش و بزرگتر شده طبیعی باشه... بازم از دکترش سئوال کن گلم... یکی از دوستای من که نوزاد داشت براش دارو گرفته بود.نی نی من هم خیلی زور میزنه واسه پی پی و باد معده ش.امروز میخوام ببرمش دکتر برای شما هم سئوال میکنم عزیزم
مامان فاطمه سادات
پاسخ
ممنون میشم
افسانه
13 بهمن 93 0:38
سلام عزیزم . خوبی ؟ فاطمه سادات جون خوبه ؟ عزیزم خامه شیرین شده و پاسنوریزه " بن سای " من می گیرم البته اگه باغبان هم بگیری خوبه . مثه بسته بندیه پنیرهای پگاه می مونه بسته اش . من از لوازم شیرین فروشی می گیرم بعضی وقتا شهروند هم داره