فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 10 سال و 11 روز سن داره

فاطمه سادات ضربان زندگیمون

اولین چرخش فاطمه السادات

1393/5/24 1:05
414 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشکل مامان الهی من قربونت برم که این روزا داری خیلی شیرین میشی.انقدر ذوق کردم که نمیدونم چه جوری این متن رو بنویسم.

آخه امروز برای اولین بار خودت به تنهایی چرخیدی به پهلو .من داشتم زیارت عاشورا میخوندم ،تو هم آروم بودی و سر و صدایی نمیکردی وقتی اومدم بالا سرت دیدم عسل مامان خودش چرخیده و به پهلو خوابیده داره به گلهای تو ی گلخونه نگاه میکنه

انقدر ذوق کردم که نگو.میخواستم ازت عکس بگیرم به من نگاه میکردی و میخواستی سرت رو بچرخونی برا همین با عجله چندتا عکس گرفتم تا حالتت به هم نخوره.کلی بوسیدمت،بوسنازت رو کشیدم،بغلت کردم بغلو...

عزیزم نمیدونی چه حس خوبی بود،امشب یکی از شبای خوب زندگیم بود.جشنوقتی اون صحنه رو دیدم خدا رو شکر کردم

نازنینم تو روز به روز داری بزرگتر میشی و من شاهد این ماجرا.دوست دارم هرچه زودتر بزرگ بشی تا بتونیم با هم حرف بزنیم.باهم بریم بیرون و...،ولی میدونم روزی میرسه که من دلتنگ این روزای ناب میشم. دلتنگ این اولین کارایی که میکنی و منو کلی ذوق زده میکنی

اینم یه عکس از اولینهای فاطمه السادات

اولین چرخش فاطمه السادات

دوست دارم مامانیمحبت

پسندها (2)

نظرات (1)

خاله ی فاطمه سادات
31 مرداد 93 15:00
حستو درک میکنم خواهر...درست موقعی که دانیال هم غلط زد من همچین حسی داشتم...فیلمش هم داریم...میگفتی شوهرت گفته مثل آدمی که میرقصه... خلاصه که دخترمون هنوز هم موهاش فشنه کههههههههه