فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 10 سال و 12 روز سن داره

فاطمه سادات ضربان زندگیمون

فاطمه السادات و مار مهربون

1393/5/19 23:05
907 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

چند شب پیش رفتیم خونه باباسید با این صحنه مواجه شدیم

اولش مامانی خیلی ترسید بعد متوجه شدیم که این یه مار خوردنی خوشمزه ست که بهش کلمنده {خیار چنبر}میگن.مزش تقریبا مثل خیارسبز میمونه باباسید اینو پرورش داده بود تا بزرگ بشه اما مثل اینکه خیلی دیگه ...

این چشم و دهنش هم کار عمو سیدعباس هنرمندته

اینم فاطمه السادات در آغوش مار خوشمزه

پسندها (7)

نظرات (4)

خاله ی فاطمه سادات
20 مرداد 93 9:05
لباسشو من ندیده بودم.هوس کلمنده کردم... کلمنده در زبان ما یزدیها کلمنده هست بقیه جاها بهش خیارچنبر میگن
مامان فاطمه سادات
پاسخ
من نمیدونستم بهش خیار چنبر هم میگن فکر میکردم فقط همین یه دونه اسم رو داره
مامان گلشن
23 مرداد 93 11:11
سلام .خیلی جالب بود .افرین به هنرمندی باباسید و عمو عباس .ما هم اولش فکر کردیم مار اومده خونتون
مريم
24 مرداد 93 11:17
سلام خيلي قشنگه ممنون كه سرزدي
مامان وبابا
25 مرداد 93 4:24
سلام معذرت به خاطرتاخیردرجواب .این پرده خوشامدگویی راازوب مثبت هاگرفتم وکدش راتوقسمت تنظیمات وبلاگ ذخیره کردم.اینم آدرسشhttp://mosbataye-bahejab.blogfa.com/
مامان فاطمه سادات
پاسخ
سلام ممنون به خاطر راهنماییت