فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 10 سال و 12 روز سن داره

فاطمه سادات ضربان زندگیمون

9 ماهت تموم شد

1393/11/15 17:07
301 بازدید
اشتراک گذاری

     سلام نازنینم 

          niniweblog.com    9ماهگیت مبارکniniweblog.com

خوشحالم که دیگه کم کم داری بزرگ میشی اما من دوست دارم این روزای شیرین و تکرار نشدنی یه کم کند تر بگذرند آخه این حس با تو بودن یه نیروی عجیبی به من میده یه جورایی منو حسابی درگیر خودش کرده

به طوری که دوری از تو خیلی برام سخت شده.

گاهی اوقات وقتی بغلت میکنم از شدت عشقم محکم فشارت میدم.میخوام بخورمت

وقتی نگام میکنی انگار تمام دنیا رو بهم میدن.قربون اون چشمای معصومت...

حالا از کارای جدیدی که یاد گرفتی برات بگم

اول از همه اینکه دیگه به خوبی میتونی چار دست و پا بری البته اولین باری که یه کم این کار رو کردی 30دی بود

خیلی کم که اونم بابایی مراقبت بود.برا همین خیلی شیطون شدی دیگه همش باید حواسم بهت باشه که کجا میری و دست به چی میزنی.راستی یه جارو برقی کوچولو هم شدی niniweblog.comکه هرچی رو زمین گیرت میاد با دستت میگیری و میکنی تو دهنت.همین الآن که داشتم برات مینوشتم یه پوست پسته رو از تو دهنت بیرون آوردمخندونک

تازگیا دستت رو به یه چیزی میگیری و چار زانو میشینی چندبارهم سعی کردی از جات بلند شی اما نتونستی

13بهمن هم برای اولین بار تونستی خودت به تنهایی از رو پله آشپزخونه رد بشیتشویقعشق مامانش

وقتی آماده میشیم که بیرم بیرن بهونه میگیری تا بغلت کنیم

وقتی هم بهت توجه نشه اونوقته که دادت در میاد عزیزمniniweblog.com

تازگیا با دایی جونت خیلی جور شدی گاهی وقتا وقتی با دایی هستی بغل منم نمیای مثل اینکه داییت رو خیلی دوست داری البته اونم خیلی تو رو دوست داره

وقتی یه چیزی رو ازت میگیریم میزنی زیر گریه که چرا این کار رو میکنید

بقیه عکسها در ادامه مطلب...

 

خب اینم از اولین بیسکوییت که پدرجون برات خریده بود.آخه من زیاد موافق نبودم برا همین نخریدم برات

اما مثل اینکه بیسکوییت خیلی دوست داریــــــــــــــــــا

عشق مامانش

niniweblog.com

اولین باری که پشتی رو انداختی البته سوار رورواکت بودی

عشق مامانش

niniweblog.com

سرماخوردگی بابایی    niniweblog.com

عشق مامانش

niniweblog.com

دسپخت مامان

اینم از کیک موجی  که چند شب پیش درست کرده بودم

خیلی دوست داشتی بخوری اما هنوز برات  زوده شیرین عسل مامانniniweblog.com

niniweblog.com

وقتی میخولیم بریم بیرون شما این شکلی میشین .niniweblog.com

البته مامانی این کارا رو سرت در میاره از ترس اینکه دخمل مامانی سرما نخوره

عشق مامانش

niniweblog.com

تازه از خواب پا شدیniniweblog.com

با اون تیپ مشتیniniweblog.com

عشق مامانش

 

                                            خیلی دوست دارم مامانی

                                                 http://forums.fll2.com/storeimg/img_1355666273_745.gif

پسندها (5)

نظرات (8)

مامان الیار
16 بهمن 93 13:36
9 ماهگیت مبارک خوشگل خاله. همیشه سلامت و سرزنده باشی گلم.
مامان افسانه
16 بهمن 93 14:40
سلام گلم نه ماه شدنت هم مبارک باشه مامانش اماده باش که دیگه شلوغ کاریای دخملی داره شروع میشه راستی بعد از 8ماهگی میتونی بیسکوییت و کیک خونگی بهش بدی زیاد سخت نگیر بعدا بدغذا میشه من به دنیا بجز موارد ممنوعه مثل عسل و کنجد و گوجه فرنگی و ....چیزایی که دکتر منع میکنه تا یک سال رو بهش میدادم الانم خیلی وقته دیگه سرسفره با ما میشینه راستی فقط تا میتونی از غذای ادویه دار دورش کن که خیلی اذیتش میکنه بووووووووووووووووس
مامان فاطمه سادات
پاسخ
ممنون از راهنماییتون
افسانه
17 بهمن 93 23:13
سلام عزیزم . نه ماهگیه فاطمه سادات جونم مبارک باشه . هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ای جانم ! ماشالله به دخمل که روز به روز شیرینتر میشه . خدا حفظش کنه . چه کیکی پختی مامانش . معلومه خوشمزه س . دستت درد نکنه ایشالله دخمل ناز همیشه در پناه خداوند سلامت و شاد باشه ببوسش دخمل نازی رو
ترنم
19 بهمن 93 9:05
9 ماهگی مبارک عزیزم هر چی رفرش میزنم عکسا اود نمیشه دوس دارم ببینمشون فردا پس فردا باز امتحان میکنم میام نظرمو میگم
ترنم
19 بهمن 93 10:31
بالخره سرعت اینترنت یکم بهتر شد و تونستم دختر نانازتو ببینم ببینم بیسکویت رو از کی میشه به بچه ها داد؟ من میتونم به امیر مهدی بدم؟ دختر خوشگلتو جای من ببوس
مامان فاطمه سادات
پاسخ
فکر کنم از ماه هفتم به بعد
مينا مامان اميرعلي
19 بهمن 93 15:30
9 ماهگيت مبارك عزيزم آفرين به شما كه داري كم كم بزرگ ميشي و قراره با شلوغيات مامانت رو ازپا دربياري...
مامان مبینا
22 بهمن 93 17:26
9ماهگیت مباااااااااااااااااااااااارک فاطمه جونی
مامان مبینا
22 بهمن 93 17:27