فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 10 سال و 11 روز سن داره

فاطمه سادات ضربان زندگیمون

یه مسافرت 3روزه

1393/10/5 10:18
370 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گلدختر مامانی که همینجور به روند شیرینتر شدن و البته شیطونتر شدن خودش داره ادامه میده.به همه دوستان گلم هم سلام میکنم این چندوقته که نبودم دلم براتون تنگ شده بود.صبح شنبه 29آذر ساعت 12 از یزد حرکت کردیم به سمت تهران باباسید و مامانی عصمت هم باهامون بودن میخواستیم بریم خونه عمه جون بابایی

اوایلش بد نبود ولی ...

این اولین مسافرتی بود که باهم میرفتیم .خود من هم بعد یکسال بود که میخواستم برم مسافرت .آخه موقعیتش جور نمیشد.بعد زایمان که خیلی به مسافرت احتیاج داشتم{ازلحاظ روحی حالم خوب نبود}امتحانات دانشگاهم شروع شد. بعد اونم که هوا گرم شد و کا ر بابایی و نداشتن وسیله و همراه و....

خلاصه اینکه در کل مسافرت بدی نبود و خوش گذشت.بعدا که انشالله بزرگ شدی برات تعریف میکنم چی شد.فقط اینو بگم که بعد این ماجرا من و بابایی کلی باهم دعوا کردیم

خب بگذریم...

شما اینجا تو ماشینی

اینجا تازه رسیده بودیم خونه عمه جون .داشتی با تعجب نگاه میکردی

این آقا پسر هم که کنار دست شما نشسته میشه پسر دختر عمه بابایی که اسمش علی آقاست و 10 ماهشه

اینم از بساط شب یلدا...

شب یلدایی خیلی خیلی خوش گذشت یه شب فراموش نشدنی بود

وقتی هم برمیگشتیم رفتیم شهر مقدس قم.جاتون خالی یه زیارت  کردیم و ناهار خوردیم و برگشتیم.

                                                                                                      ali-mahsa

                                                                                                      نفسمی

پسندها (5)

نظرات (12)

مامان فرزانه
5 دی 93 14:51
ماشالا چقدر نازه مامان فاطمه جون.....یه خواهشی ازت دارم برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز به رای دوستام دارم میشه اطف کنی به ما رای بدی شماره 74 رو به 1000891010بفرست توروخدا نگو ولش کن بابا ....لطفا !!!!!....به ما هم سر بزن عزیزم..یادت نره اس بدی خواهشا تا 18 دی ماه وقت داره منتظرم مرسی
مامان مبینا
5 دی 93 15:49
ای جوووووونم چه نمکدونی شده این فاطمه خانم من میخوام بخورمش به به مسافرت ایشالله همیشه به سفر وخوشی عزیزم راستی هندونه های عمه خانم هنوز نرسیده ها.خخخخخخخخخخ
مامان مبینا
5 دی 93 15:52
دلم واسه خانم کوچولو حسابی تنگیده بود. دیگه مامان غیبت طولانی نکنیا ما نگران میشیم. بوووووووووووس واسه جیگر خاله
مامان فاطمه سادات
پاسخ
ممنونم دوست جونیییییییییییییییی چشم
افسون
6 دی 93 0:39
ایشالله همیشه به سفر ! دیگه بحث بعد از سفر شیرینی سفر هستش دیگه مامانی . دختر نازمونو ببوس .
مامان الیار
6 دی 93 18:09
همیشه به گردش و سفر عزیزم. فاطمه جون با روسری چه ناز شده. قربونش برم. بوووووووس
مامان بردیا اریایی
7 دی 93 1:03
ایشالله همیشه به شادی خوشحالم که بهتون خوش گذشته
مریم مامان دونه برفی
7 دی 93 9:36
ای جان همیشه به سفر و گردش عزیزم. خوش بگذره
ترنم
7 دی 93 10:10
سلام عزیزم یلداتون مبارک میشه به سفر و خوش باشین زیارت هم قبول فاطمه سادات رو جای من ببوسش
سارا مامان یاسین
8 دی 93 19:33
زیارت قبول ای جونم خاله مسافرت خوش گذشت عزیزم انشاا... همیشه خوش باشید
نگار
9 دی 93 11:11
سلام مامان فاطمه سادات.ماشالاه چه دخمل نازی دارین خدا حفظش کنه وبلاگ جالی دارین خوشم اومد فقطیه نکته در مورد سفر چرا دعوا؟ حیف نیست خوشی سفر رو با کلی دعوا به قول خودتون تبدیل به تلخی کنیم نمیدونم شاید م من علتونمیدونم اینجوری قضاوت میکنم اما خیلی حیفه که از خاطرات شیرین سفر با دعواهای بعد ا ون کم کنیم بهر حال ایشالاه همیشه در سیروسفرباشید وبهتون خوش بگذره.دخملتم از طرف من ببوس ببخشید فضولی کردم
مامان فاطمه سادات
پاسخ
آخه عزیزم یه اتفاقاتی تو سفر افتاد که من اینجا چیزی نگفتم
مامان پریسا و بابا مهرداد
1 بهمن 93 8:57
هزار ماشاله چه دخمل هوشولوی نازی دارید.. خدا بهتون ببخشه عزیزم زیر سایه مامان و بابای خوبش سلامت زندگی کنه انشاله ممنون که به من سر زدید و برام دعا کردید