فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 10 سال و 12 روز سن داره

فاطمه سادات ضربان زندگیمون

یه شب متفاوت

1393/7/9 0:10
308 بازدید
اشتراک گذاری

امشب حالم یه جوریه نه میتونم بگم ناراحتم ،نه میتونم بگم خوشحال یه جورایی میشه گفت خنثی هستمسکوت

خوشحالم از این جهت که امشب شب تولدمه یه شب استثنایی که برا هر آدمی پیش میاد شبی که دوست داری طولانی باشه تا خاص بودنت رو تو این شب حس کنی.دوست داری ببینی که اولین کسی که بهت تبریک میگه کیه.

من به شخصه دوست داشتم همسرم اولین کسی باشه که تبریک بگه اما متاسفانه نشد آخه همسرم این روزا خیلی گرفتاره و کلی دغدغه کاری داره برا همین اولین نفر برادر عزیزم بود که بهم تبرک گفت خب دیگه کافیه نمیخوام زیاد در موردش صحبت کنم .

داشتم میگفتم،یه نموره هم ناراحتم به خاطر اینکه امشب رفتیم بیرون ولی بابایی با ما نبود آخه اونجا همه جمع بودیم جای خالی بابایی کاملا حس میشد.عزیز دلم این اولین بار نیست که مامانی تنهایی یه جایی میره خیلی وقتا هست که اصلا بابایی نمیاد ،دیگه عادت کردم.خیلی دوست داشتم امشب بابایی هم باهامون بود آخه تولد مادرجون و پدرجون هم 10مهر یعنی پس فرداست برا همین اونجا شیرینی خوردیم و کلی خوش گذروندیم البته خیلی خیلی ساده .میدونم که خود همسری هم خیلی دوست داشت که باهامون باشه .اینو بگم که اصلا نمیخوام از همسرم گله ای بکنم یا اینکه غر بزنم میدونم که داره تمام تلاشش رو میکنه که ما راضی باشیم و سختی نکشیم که البته این خصوصیت هر مرد باغیرتی هست..خدا روشکر که همسری به این خوبی رو بهم داده خدا رو شکر میکنم که همسرم شاغله و بیکار نیست .خدایا به خاطر فاطمه سادات شکر به خاطر همسرم به خاطر خانواده ماهم به خاطر سلامتی که بهمون دادی به خاطر.... دیگه زبونم قاصره

خدایا به خاطر همه خوبیهات شکر  شکر شکر

آلان که دارم اینو مینویسم اشک تو چشام حلقه زده .نمیدونم امشب چرا اینجوری شدم احساس میکنم با وجود خدای به این مهربونی که خودش گفته من از مادر به بنده ام مهربونترم

خوشبخترین آدم دنیام

عاشقتم نفسم゜*森girl*゜ のデコメ絵文字

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان حديث
9 مهر 93 17:21
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام من اومدم با كلي مطالب جديد شعر و قصه و عكساي خوب خوب منتظرما!!!!!!!!!!!!!
مامان افسانه
10 مهر 93 1:22
سلاااااااااااااااااام دوستگلم تولدت مبارک الهی 10000000000000000000000 ساله بشی در کنار همسر و دخمل نازتون دوست گلم ما خانما هم باید شوهرامونو بیشتر درک کنیم خیلی اوضاع همه چیز بد شده اوناهم مردن نمیخوام هیچوقت برای خانواده اشون کم بذارن و مجبورن خیلی کار کنن اگه تولدتو دیر تبریکگفت دلگیر نشو میدونی که درگیر شما و دخملی بوده که وقت نکرده گرچه خودت ماه تر از این حرفهایی و نیازی به گفتن من نیست عزیزم همیشه بخند و شاد باش راستی تولد مامان و بابای عزیزت هم مبارک باشه
مامان فاطمه سادات
پاسخ
عزیزم من اصلا دلگیر نشدم
مامان بردیا اریایی
10 مهر 93 7:25
سلام سلامممممممممممممم تولدتون مبارک ایشالله در کنار خانواده و فاطمه سادات جون هزاران سال خوش باشین تولد پدر و مادر عزیزتون هم مبارک
مامان فاطمه سادات
پاسخ
ممن.ن عزیزم