فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 10 سال و 12 روز سن داره

فاطمه سادات ضربان زندگیمون

معذرت خواهی بابت کم اطلاعی خودم

1393/7/7 11:00
238 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به جیگر مامانی و تمامی دوستان عزیزم.

من بابت پست قبلی یه معذرت خواهی بهتون بدهکارم.焦る のデコメ絵文字

تو پست قبلی در مورد خنده بچه ها که  وقتی امامان معصوم رو میبینند میخندن و وقتی میرن گریه میکنن ،من گفتم نمیدونم صحت داره یا نه.این درحالیه که صحت داره 

حدیثی از امام صادق علیه سلام هستش که شخصی از امام صادق علیه سلام  سوال کرد که فرزند من بی جهت میخندد و بعد از آن گریه میکند امام صادق علیه سلام میفرمایند :این خنده زمانیست که ما را میبینند و گریه بعد از آن از آن جهت است که ما از آنها دور میشویم{من این حدیث رو شنیدم برا همین ممکنه عین متن اصلیش نباشه ولی موثقه}

من باید اول خوب پرس و جو میکردم بعد مینوشتم که به خاطر این کم کاری و بی اطلاعی از خدا میخوام منو ببخشه و از شما دوستان عزیز و دختر گلم هم معذرت خواهی میکنم

                                                                                                                           

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نی نی عکس
7 مهر 93 17:05
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
مامان بهار
7 مهر 93 22:04
عزیزم به نظر من هم همینطوره حالا شاید حضور فیزیکی اونا رو حس نکنن ولی پاکی و سفید بودن دلشون باعث میشه اینقدر دوست داشتنی باشن...و به نظر من تا وقتی که وابسته دنیا نشدن این حس مهنوی باهاشونه.
مامان افسانه
8 مهر 93 1:01
سلام دوست عزیزم مرسی از پرس و جویی که کردی و حدیث خیلی قشنگی که نوشتی واقعا بچه فرشته ان چه موجوداتی کنارمون هستن قدرشونو بیشتر بدونیم
♥ مامان معصومه ♥
8 مهر 93 15:19
اشکالی نداره شما که منظوری نداشتین حالا که واقعیت پیدا کرده از طرف من فاطمه رو ببوسین