فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 10 سال و 11 روز سن داره

فاطمه سادات ضربان زندگیمون

فاطمه سادات به دانشگاه میرود

1393/6/26 18:24
237 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

چند روز پیش مامانی  و بابایی همراه شما رفتیم دانشگاهآرامفکر کن دختر من هنوز مدرسه نرفته دانشگاه رفت52.gif

آخه مامانی تصمیم داره این ترم رو به خاطر شما مرخصی بگیره.البته نمیدونم که کار درستی کردم یا نه سوالخیلیها با این کار من مخالف بودن اما من خودم میدونم که با یه نوزاد 4ماهه دانشگاه رفتن چقدر سخته آخه ترم قبلی تو تقریبا 1ماهت بود که امتحاناتم شروع شد.خیلی سخت بود.برا همین این تصمیم رو گرفتم تا نه تو اذیت بشی و نه من عینک

خلاصه اینکه فکر کنم تو کوچیکترین فردی هستی که تا حالا به دانشگاه ما میاد

به امید روزی که با پاهای خودت به بهترین دانشگاهای دنیا قدم بذاری19.gif

منم  تو جشن فارغ التحصیلیت شرکت میکنم و کلی خوشحالی میکنم9.gif

                                                                                                                              

 دوست دارم جیگرم

 

پسندها (1)

نظرات (5)

زهرا
27 شهریور 93 20:34
✿ مینا ✿
28 شهریور 93 16:13
مرسی ممنون ببخشید دیر شد من با افتخار لینکتون کردم
مریم مامان دونه برفی
29 شهریور 93 12:34
فکرکنم کار درستی کردی .. به امید اون روز .... گرچه زیاد طول نمیکشه در چشم برهم زدنی دانشگاه رفتن فاطمه سادات هم میرسه.
مامان افسانه
30 شهریور 93 15:17
سلام دوست گلم به نظر من هم کار درستی کردی ان شاالله فاطمه خانم ماه و عسل هم همیشه در مسیر موفقیت باشه
مامان اعظم
30 شهریور 93 23:18
سلام خودتون بهترین تصمیم ها رو می تونید در مواقع مختلف بگیرید...من هم وقتی ترم های آخرب رو می خوندم زهرا کوچیک بود..به نظرم کوچیکتر باشن بهتر میتونید ادامه بدید... بزرگتر بشه وابستگیش بهتون بیشتر میشه و نمی تونه دیر اومدن هاتون رو طاقت بیاره