فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 10 سال و 11 روز سن داره

فاطمه سادات ضربان زندگیمون

چندتا خبر خوش. . .

1393/6/23 23:19
254 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم

امروز مامانی خیلی خوشحاله و دست پر اومده.04400000

چندتا خبر خوش واست دارم:

اول از همه اینکه امروز دخمل مامان برای اولین بار خودش به تنهایی به شکم خوابید niniweblog.comخواهش میکنم به افتخارش یه دست مرتب ...

من تو آشپزخونه بودم داشتم کارامو میکردم که تو  هربار یه صدایی میدادی منم فکر کردم از بازیگوشیته اما دیدم این صداها طولانی شد وقتی اومدم بالا سرت دیدم خودت به شکم خوابیدی و کلی سر و صدا میکنی آخه یه کم سختت بود که سرت رو نگه داری .خلاصه با کلی نازت بشم و قربونت برم و بوس و بغل کردن ،اومدم به استقبالت...بوسمحبتبغل

 ولی متاسفانه متاسفانه موبایل دست بابایی بود17400000  برا همین نتونستم ازت عکس بگیرم

میدونم زیادی خوشحالی میکنم ولی چیکار کنم دست خودم  نیست آخه چندتا از بچه ها که تقریبا همراه هم بودین زودتر از تو این کار رو کرده بودن برا همین منم یه نموره نگران بودم که خدا رو شکر با این کار امروزت برطرف شد.

اینم بگم که تا شب 3بار چرخیدی

دومین خبر خوش اینکه خاله جون و پسر خالت دارن میاااااااااااااااااااااااان

اسم پسرخاله فاطمه سادات دانیاله که گنبد کاووس زندگی میکنن حالا هم بعد3ماه داره برمیگرده یزد                   totalgifs.com boneco-palito gif gif mop1.gif

نکته ای که میمونه اینه که پسمل ما یه کم یعنی خیلی کم شیطونه {شما این حرف رو برعکسش کنینتعجب}ولی شیطونیاش بانمکن

دانیال جون ،عزیزم خیلی دلم برات تنگ شده خاله ،ایشالله که فرداشب سالم و شاد ببینمت

خبر خوش دیگه اینکه دختر ما دیروز اولین یارانه اش رو دریااااااااااااااافت کرد

ممنونیم از دولت یه خاطر این کارشاما نمیدونیم چرا فقط همین ماه رو دادن مثل اینکه ماه های قبلی رو نمیخوان بدن ولی مطمیُن نیستمسکوت

فعلا همینا بودن.راستی ببخشید که تازگیها یه کم دیر به دیر بهت سر میزنم آخه بابایی یه کم رو رایانه حساس شده ،وقتی میبینه دارم باهاش کار میکنم ازم ایراد میگیره

 نمیدونم این فقط مشکل منه یا بقیه مامانا هم باهاش درگیرن

                                                                                                            دوست دارم مامانی

                                                                                                                 شِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــک

پسندها (4)

نظرات (6)

مامان اعظم
24 شهریور 93 22:34
مامانی نگرن نباش...شهوهر منم بهم ایراد می گیره و میگه عوض این کارها به زهرا برس...
مينا مامان اميرعلي
24 شهریور 93 23:41
سلام دوست خوبم بابت همه خبرهاي خوشت خوشحال شدم و به دختر گلم بابت چرخيدنش تبريك ميگم
مامان فاطمه سادات
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان افسانه
25 شهریور 93 0:54
الهی من فدای دخملی بشم که این همه اکتیوه پس امیدوارم حسابی با مهمون کوچولوی شیطونتون خوش بگذرونید مامان فاطمه جونم منم مثل خودتم شایدم بدتر شوهرم میگه میترسم کلا زندگی کردنت هم مجازی بشه از بس سرت توی نته راست میگه بنده خدا
مریم مامان دونه برفی
25 شهریور 93 9:44
مبارکه مبارکه روی شکم خوابیدنت مبارک باشه دخترگلم راستی بالاخره تو هم کپن دار شدی هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا با پسر خاله حسابی بهت خوش میگذره هاااااااااا..ماشاءا...دختر گلم.
خاله سانی
25 شهریور 93 23:28
ای جووونم افرین دخملی خوشگل خدا حفظش کنه
مامان فاطمه سادات
پاسخ
ممنون دوست عزیز
مامان حدیث
26 شهریور 93 1:26
تبـــــــــــــریـــــــــــــــــــک واسه ی هر سه تا خبر خوش .