فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 10 سال و 12 روز سن داره

فاطمه سادات ضربان زندگیمون

چندتا خبر

1393/12/23 17:25
210 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

فقط متن

http://zibasaz.niniweblog.com/

 اول از همه معذرت خواهی بابت تاخیر خیلی زیادم واقعا این روزا خیلی سرم شلوغه از کارای خونه گرفته تا مریضی فاطمه جون و درس و دانشگاه و ..

خدا رو شکر فاطمه سادات گلوش خیلی بهتره اما تقریبا یک هفته از بهبودیش گذشته بود که دهنش قارچ زد از دیروز تا حالا هم که صداش گرفته .مادرم میگه اینا به خاطر دندونشه آخه دخمل مامان داره دوتا از دندونای بالاییش بیرون میادتاریخش هم فکر کنم17/12 بود که وقت نشد بیام خبر بدم .اما دکتر گفت که این قارچا ویروسیه و واست دارو نوشت چند هفته قبل فاطمه سادات رو بردیم تا آقای دکتر گوشش رو سوراخ کنه وای که چقدر گریه میکرد

دختر عزیزم مرواریدای جدیدت مبارک اتفاقا همون شب یه قدم کوچولو خودت به تنهایی برداشتی خیلی خوشحال شدم چند روز پیش یکی از گوشواره هات بیرون اومد براهمین میخواستیم نخ گوشت کنیم که شما اجازه نمیدادین و کلی گریه کردی از گوشت هم خون اومد که روی لباست هم ریخت اونشب من گریه کردم خیلی دلم سوخت تازگیا پاهات دونه های قرمز زده مامان جون میگه به خاطر شیر حرصه که اونشب به بچه دادی

امروز هم که زیر چشت کبود شد

ایشالله عکسا رو بعدا میذارم متاسفانه الآن فرصتش نیست

نازنیم خدا کنه که زود خوب بشی به خاطر مریضی تو خیلی به هم ریخته ام .کم طاقت شدم بعضی وقتا حوصله هیچی رو ندارم الآن هم که دارم مینویسم خیلی سر دردم ولی چون تو خواب بودی گفتم هرجوریه این پست رو برات بذارم تا بدونی در همه حالات به یادتم و از صمیم قلب دوست دارم

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان الیار
28 اسفند 93 22:27
فاطمه سادات جونم رویش دندونای جدید مبارک عسلم.امیدوارم بزودی قارچهای دهانت هم خوب بشه.
افسانه
15 فروردین 94 15:38
سلام عزیزم . ای جانم ! خدا نکنه فاظمه سادات کوشولوی ما مریض بشه حالا خدا رو شکر که بهتره . نگران نباش گلم برای دندوناشه خوب میشه زودی . ایشالله دخمل ناز همیشه تندرست و سلامت باشه بوسسسسسسسسسسسسسسسسس