فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 10 سال و 11 روز سن داره

فاطمه سادات ضربان زندگیمون

روضه خونی خونه خاله زهرا

1393/9/20 18:24
424 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس خانم امیدوارم که حالت خوب باشه امروز باهم دیگه اماده شدیم که برم روضه خونه خاله زهرا مامانی.این روضه خونی چند روزه رو خاله زهرا نذر هرساله داره که اخر صفر میخونه امسال که من شما رو دارم توفیق پیدا کردم فقط یک روزش رو برم اتفاقا اون روز روضه علی اصغر بودش که تصمیم گرفتم لباسای علی اصغرت رو تنت کنم

اینم یه عکس کنار سفره علی اصغر.البته من دور رسیده بودم برا همین یه کمش رو جمع کرده بودن

                                                                                                     

                                                                                                            عشق مادری    

پسندها (1)

نظرات (0)