فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 10 سال و 12 روز سن داره

فاطمه سادات ضربان زندگیمون

اولین دندونی عشق مامانی

1393/9/9 16:21
245 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

دیشب رفته بودیم خونه بابا سید .اونجا کلی بچها بازی میکردن شما هم خوشت اومده بود .انگار میخواستی توهم بری با اونا بازی کنی smiley

حالا میخوام یه خبر خوب بهت بدم که البته خود من هم همون شب متوجه شدم اونم اینکه اولین دندونت در سن 6ماه و23روزگیت در اومد smileyیعنی درواقع من تو این تاریخ متوجه شدم آخه داشتی با دست من بازی میکردی و اونو میکردی تو دهنت که یه چیز تیزی رو زیر دستم احساس کردم حدس زدم که دندونت سر زده باشه بعد رفتم به مامانی عصمت گفتم که اونم بعد از تست کردن گفتن که درسته این کوچولوی ما داره دندون در میاره

البته فعلا هنوز یه کم بیرون اومده.ایشالله هروقت عکسش آماده شد براتون میزارم

مبارکه عزیز دلم امیدوارم باقی دندونات هم به خوبی و خوشی در بیان و همیشه دندونای سالمی داشته باشی و با اونا غذاهای خوب و خوشمزه و مهمتر ازهمه حلال نوش جونت بکنی

                                                                                                        

                                                                                                       ❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

                                                                                                       عشق مامانی

پسندها (6)

نظرات (16)

مامان الیار
16 آذر 93 9:44
فاطمه جون روييدن اولين دندونت مبارک. اميدوارم به راحتي بتوني دندوناتو دربياري. پاينده باشي عزيزم
مهزاد مامان عرفان
16 آذر 93 13:06
سلام عزيزم مباركه اولين مرواريدت عزيزم. انشالله تمامي دندونات رو راحت دربياري
مامان فاطمه سادات
پاسخ
ایشالله
مامان مبینا
16 آذر 93 13:37
عزیزم دندون در اوردن مباااااااااااااااااااااااااااااارک ایشالله کلی غذای خوشمزه باهاشون بخوری
مامان مبینا
17 آذر 93 14:49
منم اپمممممممممممممممم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس فاطمه سادات
مامان حديث
18 آذر 93 16:03
لبخند بزن و دنیا با تو لبخند خواهد زد سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام دار دار خبردار حديث شده دندون دار.....
مامان بردیا اریایی
20 آذر 93 8:40
مبارکه دندونت خاله جون ایشالله به سلامتی
مامان افسانه
22 آذر 93 14:56
مبارکه خانم کوچولوی به جمع کباب خور ها خوش اومدی
خاله
24 آذر 93 21:14
دختر خوشگل خیلی نازی و بامزه لطفا بیا پیشم نظر یادت نره
افسون
26 آذر 93 19:09
سلام عزیزم . مبارکه . هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا فاطمه سادات جونم دندون درآورده . ماشالله . خدا حفظش کنه . تبریک می گم هزار تا . ببوس دخمل طلا رو .
مامان مبینا
29 آذر 93 18:19
سلااااااااااااااام مامان خانم گل کجایی؟ چن وقته نیستی ای بابا ما دلتنگ فاطمه خانم شدیمه زودی عکسای جیگر خاله رو بذار عزیز یه عالمه بوس واسه جیگر طلا
افسون
29 آذر 93 22:55
سلام مامانی . خوبی ؟ وایییییییییییییییییییییییییی! مبارک باشه . فاطمه سادات جون دوندون درآورده . هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا! ایشالله همیشه سلامت و تندرست باشه و غذاهای خوشمزه خوشمزه ای که مامانش براش می پزه رو خوب بخوره . ببوسش دخمل خوشگلمون رو .
مامان مبینا
30 آذر 93 16:25
عزیزم یلداتون مباااااااااااااااااااااارک بوس واسه دخمل طلا
سارا مامان یاسین
1 دی 93 20:29
فاطمه جون مبارکه عزیزم
سارا مامان یاسین
1 دی 93 20:37
سلام یه خواهش دارم میشه بیای به سایتم و بادیدن عکس یاسین من بهش رای بدی فقط کافیه کد 56 رو به شماره پیامک 1000891010 ارسال کنی ممنونت میشم اگه بتونی این کارو برام بکنی و بهم خبر بده تا هم ازت تشکر کنم و هم تعداد رای ها رو داشته باشم اگه تونستی با چند تا سیم کارت بفرستی که خیلی بهتر
مامان حديث
2 دی 93 22:37
سلام خاله جوووووووووووونم من تو جشنواره ي ني ني وبلاگ شركت كردم ميشه بهم راي بدين؟ اگه ممكنه به دوستاتونم بگين يه دنيا مسي راستي فاطمه جون مرواريداي كوچولوت مبارك باشه
مامان حديث
2 دی 93 22:47
راستي 65 رو به 100089891010 بفر ستين مرسيييييييييييييييييي