فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 10 سال و 11 روز سن داره

فاطمه سادات ضربان زندگیمون

یا علی اصغر امام حسین

1393/8/11 13:59
568 بازدید
اشتراک گذاری

 

شش ماهه من علی اصغر شده

    http://zibasaz.niniweblog.com/

      

صبح روز جمعه 6 محرم  داشتم فاطمه سادات رو آماده میکردم که بریم همایش شیرخوارگان

یا علی اصغر

وقتی  مراسم شروع شد شما  گرسنه بودی،شیر خوردی و خوابیدی.اما یه کم بعدش بیدار شدی

یا علی اصغر

دختر عموت زهراسادات هم بود که دوتاییتون خوابیدین

یا علی اصغر

بعد از سخنرانی مداحی کردن.آقای مداح گفت که بچه ها رو بگیرین رو دستتون و تکونشون بدین.خیلی حس خوبی بود .خدایا دخترم رو اول از همه به خودت میسپارم بعدشم به امام حسین و خاندانش.امید دارم که به عنوان یکی از خادمای امام حسین قبولش کنی و توفیق سربازی امام زمان رونصیبش کنی.آمین

اینم یه عکس دسته جمعی

یا علی اصغر

از راست:سیدعلیرضا{پسرعمو}-زهرا سادات{دختر عمو}-نفس من{خودت}-یه فامیل دور عزیز

التماس دعای فراوان محبت                                                                           

                                                                                   دوست دارم عشقم

پسندها (7)

نظرات (14)

مامان منیره
11 آبان 93 15:39
سلام خدا فاطمه جونو حفظش کنه خیلی ماه شده ماشاالله .اتفاقا نازنین منم به محض وارد شدن به مراسم شیر خورد وخوابید تا اخر مراسم خواب بود. نمیدونم حکمتش چی بوده انشالله بیمه علی اصغر شده باشن.
مامانی
12 آبان 93 13:19
خدا حفظشون کنه
ترنم
14 آبان 93 9:00
قبول باشه ایشاله از خادمای واقعی اقامون بشن
مامان فاطمه سادات
پاسخ
ایشالله
ترنم
14 آبان 93 9:01
وای عزیزم چقدرم ناز خوابیده
مریم مامان دونه برفی
14 آبان 93 12:01
قربونش برم خیلی لباس سبز بهشون میاد خدا نگهدارش باشه انشاءا...
مامان مبینا
14 آبان 93 12:41
عزززززیزم فاطمه خانوم خیلی ماه شدن من که خیلی دوسش دارم
مامان فاطمه سادات
پاسخ
نظز لطفته عزیز
ترنم
14 آبان 93 15:12
مامان سحر
14 آبان 93 21:51
خدا حفظشون کنه ،خیلی نازن
♥ مامان مهیــــــــــــــــــــــلا ♥
16 آبان 93 1:36
وااای چه ناز شده خدا قبول کنه راستش شیر نخوردن مهیلا از ریفلاکسشه سر معدش میسوزه نمیتونه شیر بخوره دکتر واسه من کلا لبنیاتو حذف کرده واسه مهیلا هم شربت داده
مامان بهار
16 آبان 93 17:34
بدو بیا وبلاگم عزیزم...یه خبراییه...
مينا مامان اميرعلي
17 آبان 93 13:18
خدا حفظش كنه.... عزاداريتون قبول
مامان مبینا
18 آبان 93 16:30
سلاااام مامانی مهربون توی پست قبلی گفته بودی که هم خودت وهم فاطمه جونی مریض هستین الان حالتون چطوره؟ کاشکی یه خبری میدادی عزیز من که خیلی نگرانم بوس واسه فاطمه جونی
افسون
18 آبان 93 17:03
سلام عزیزم . قبول باشه . ایشالله خدا دخمل نازتو برات نگه داره . ماشالله هزار ماشالله چقدر هم ناز شده خانومی .
مامان حديث
21 آبان 93 20:54
خدا برات نگهش داره و علي اصغر پشت و پناهش