فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 10 سال و 11 روز سن داره

فاطمه سادات ضربان زندگیمون

درهم

1393/7/16 9:04
385 بازدید
اشتراک گذاری

باسلام و معذرت خواهی بابت تاخیرم

چند روز پیش که عید قربان بود رفتیم خونه مادرجون که گوسفند قربونی کردن☆森girl★ のデコメ絵文字 آخه مادرجون  اینا پارسال رفتن مکه و شدن حاجی .اون موقع من 3ماهه باردار بودم یادش به خیر دوران جالبی بود.چه زود میگذره゜*ミニ絵文字*゜ のデコメ絵文字

راستی دیروز صبح خاله جون و دانیال رفتن گنبد کاووس乗り物だよ。バス のデコメ絵文字.به قول دانیال:میریم خونه گنبدمون家 のデコメ絵文字.خیلی دلم واسه دانیال تنگ میشه امیدوارم که خیلی زود دوباره همدیگه رو ببینیمラブラブ のデコメ絵文字

پدرجون هم همون دیروز رفت مشهد.دایی هم امروز بعد ازظهر حرکتشون به سمت مشهده.خلاصه اینکه حسابی تنها شدیم.یعنی ما موندیم و یه مادر که بهترینه و بی حد و  مرز دوسش دارم و برام عزیزه.

حالا بریم سراغ چندتا عکس.

اینجا با خاله رفته بودیم تا موبایل برا خودش بخره.

من چون خسته شده بودم شما رو گذاشتم روی ویترین مغازه. یه مدتی که گذشت شروع کردی به آواز خوندن

به چراغهای روی سقف نگاه میکردی و برا خودت صداهای عجیب و غریب در می اوردی.

کلا این روزا دختر من آواهای زیادی داره که نزدیکه اولین آلبومش هم بیاد بیرونخنده

         نفسمی

اینم یه نما از فاطمه خانم ما وقتی که رو شکم خوابیده بود.این عروسکها رو هم گذاشتیم که برا دیدنشون مجبور بشه سرش رو بگیره بالا

نفسمی

این عکس هم از خرابکاری سادات خانم ماهه.بابایی تو رو بغل کرد بردتت پیش گلدون.شما هم برگهای گل رو گرفتی و کندیびっくり のデコメ絵文字

نفسمینفسمی

لباس قشنگ فاطمه سادات که کلی طرفدار داره و ازش خوششون اومده ☆森girl★ のデコメ絵文字

                          دوستان گلم ،ماشالله یادتون نره                            

نفسمینفسمی

نفسمی

 

                  شکلک نظر بذارید                                                         

 

پسندها (5)

نظرات (7)

مامان حديث
16 مهر 93 17:24
هر کودک ، مثل گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است .... دختر نازم از خداي مهربونم ميخوام كمكم كنه تا گلهاي معطر وجودت رو هميشه تازه نگه دارم تا عطر وجودت بي بهره نباشم. روز کودک مبارک ...
مامان افسانه
17 مهر 93 1:41
سلام عزیزم عید قربانت مبارک عید مامان بابای گلت هم مبارک ان شالله قسمت همه بشه حاجی بشن فاطمه خیلی ماه شده دیگه به عبارتی عسل شده چیزی به شروع شیطنتهاش نمونده حسابی الان لذت ارمشو ببر دوستممممممممممم
مامان فاطمه سادات
پاسخ
ممنون از راهنماییت عزیزم
مریم مامان دونه برفی
17 مهر 93 11:26
سلام سلام عیدتون مبارک سادات خانم از آلبوم آهنگات به ما هم بدین.
اریا
17 مهر 93 18:03
سلام چ دخمل بلاییی
♥ مامان مهیلا ♥
17 مهر 93 22:52
ماشالله به فاطمه خانم ناز بوووس
خانوم N
18 مهر 93 11:32
آخی عزیزم لباسش واقعا قشنگه
مامان اعظم
28 مهر 93 23:08
ماشاالله